ماگ - An Overview

Wiki Article

در شست و شوی آن از سیم ظرفشویی به هیچ عنوان استفاده نکنید.

این ماگ‌ها در هنگام مواجه شدن با حرارت، تغییر رنگ داده و ظاهر اصلی خود را نمایان می‌کنند.

اصفهان، با تاریخ عظیم و فرهنگ عظیم، یکی از شهرهای زیبا در ایران است که هر روزه بازدیدکنندگان زیادی را جذب می‌کند.

طراحی ارگومونیک: تراول ماگ‌های این برند طراحی ارگونومیک دارند و به‌راحتی در دست جای می‌گیرند.

امکان مراجعه حضوری و بازدید از محصولات، در دفتر فروشگاه برای کلیه عزیزان از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر امکان پذیر می باشد.

این فروشگاه از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در زمینه فروش انواع آکسوری‌های زنانه و مردانه شروع کرده است و همچنین در این فروشگاه جدیدترین مدل لیوان ماگ در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای سلایق و علایق مختلف عرضه شده است.

اگر شما هم اهل خرید ماگ قهوه در رنگ های مختلف هستید و تسلیم شدن برای خرید فنجان قهوه ای خاص و یا انواع ماگ های جذاب از عادات معمول‌تان محسوب میشود، احتمالا فروشگاه قهوه گارنیک، به یکی از فروشگاه های مورد علاقه تان تبدیل خواهد شد.

اجازه ندهید که نوشیدنی برای مدت طولانی درون ماگ باقی بماند زیرا باعث جرم گرفتن سطح داخلی آن می‌شود.

بنابراین، فنجان قهوه باید بتواند در برابر دما مقاومت کند و با وجود ته ??????? ????? نشین شدن قهوه، دمای آن را ثابت نگه دارد. جنس این نوع فنجانها چینی و نسبتا ضخیم می باشد و دما را به خوبی حفظ می کند. با دانستن نکات مربوط به نوشیدن قهوه در هر جای دنیا قهوه مورد علاقه خود را با لذت بنوشید.

فنجان اسپرسو ۶۰ میل: فنجان اسپرسو که به فنجان دمیتاس هم معروف است کوچکترین فنجان قهوه است( یک کلمه فرانسوی به معنی نصف فنجان)  فنجانی که پایه آن باریک و لبه آن پهن می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین گنجایش و ابعاد ماگ در قیمت آن اثر می گذارد. برای خرید ماگ ارزان قیمت با طرح های زیبا می توانید به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه نمایید. در این فروشگاه اینترنتی طرح های متنوعی از ماگ وجود دارد که شما عزیزان می توانید در این صفحه از سایت به مشاهده آن ها بپردازید.

از دیگر متریالی که امروزه برای ساخت ماگ ها استفاده می شوند، میتوان از فلزات یا پلاستیک های لعاب کاری شده نام برد و در بعضی موقعیت ها نیز ماگ هایی که از جنس استیل ساخته شده اند، بخاطر وزن کمتر، توجه استفاده کنندگان را به خود جلب می کنند.

این طراحی‌ها می‌توانند به صورت دستی یا ماشینی انجام شوند و به ماگ شیشه ای زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشند.

Report this wiki page